Veselības veicināšanas pasākumi

Piedāvājam īstenot un realizēt veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumus, veselības veicināšanu pašvaldībā, skolā, darba vietā - nodrošinot pilnu pakalpojuma klāstu. Šādi pasākumi nereti tiek īstenoti Ģimenes Dienā, Pilsētu un Novadu svētkos, pašvaldību sporta spēlēs, kā arī Eiropas Savienības fonda projektu ietvaros „Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi” Nr.9.2.4.1/16/I/001
 
ES logo par veselības veicināšanu

1. Programma - Veselību veicinoši pasākumi

2. Tehniskais nodrošinājums

3. Veselības lekcijas integrācija visos posmos

4. Ar ko sākt?

5. Kāpēc izvēlēties biedrību "Reāls Piedzīvojums"?

6. Norises vieta

7. ES FONDU IEGULDĪJUMU VESELĪBAS JOMĀ 2014. -2020.GADĀ REALIZĒŠANA.

8. Veselības Veicināšana Pašvaldībās

9. Veselīgs un aktīvs dzīvesveids - pamati

 

ESF projektu dokumentācija

 
  1. Svinīgā atklāšana. Pašvaldības pārstāvju svētku runa u.tml.
  2. Dažādas atrakcijas, sacensības, stafetes. Izplānotas ar mērķi, lai aktīvi iesaisītu visas vecumu grupas. Sākot ar mazajām atvasēm kopā ar vecākiem, līdz vecāka gadagājuma cilvēkiem. Respektīvi, fiziski aktīvākās un dinamiskākās - jauniešiem un pieagušajiem. Īpaši drošību ievērojot - pirsmkolas vecuma bērniem. Jautras, atraktīvas, bez liekas dinamikas - vecāka gadagājuma cilvēkiem.
  3. Veselības vecināšanas dienas izskaņā - Noslēgums. Apbalvošana.
  4. Noslēguma pasākums - balle, dejas u.tml.

 

Tehniskais nodrošinājums

1. Stendi

2. Atrakciju parki. Piepūšamās pilsētiņas, teltis, milzu bumbas u.tml.Cilveki izpilde veselības vingrinājumu

3. Ēdināšana

4. Muzikālais pavadījums, instalācijas.

5. Ugunšovi, deju šovi, ielu vingrotāji, cīņu paraugdemonstrējumi u.tml.

6. Lektori par dāžādām tēmām. Ar saviem priekšnesumiem, kas ne mirkli nebūs garlaicīgi, un izdaiļos pasākumu.

5. Apsardze.

Veselības lekcijas integrācija visos pasākuma posmos
  1.  Pamatterminu definēšana, izskaidrošana piemēri.
  2. Dažādu sociālo grupu ieradumi un to ietekme uz veselību.
  3. Knifiņi un padomi, labākai pašsajūtai un formas uzturēšanai.
  4. Kļūdas sportā, kuras nedrīkst pieļaut.
  5. Ēšanas paradumi.
  6. Veselīgs un Aktīvs dzīvesveids.
cilvēki sadešuvies rokās, izpildot vingrojumu

 

Ar ko sākt?

Zvaniet vai rakstiet un informējiet par vēlamā pasākuma laiku / norises vietu / apjomu / tēmu.

Saskaņosim ar Jums visas nepieciešamās detaļas.

Kāpēc izvēlēties biedrību "Reāls Piedzīvojums"?

Reālā Piedzīvojuma komandā ir ilgadēji sportisti, starptautiski atzīti sporta tiesneši, kas var un spēj rekomendēt optimālāko veselīga un aktīva dzīvesveida modeli.

 

Norises vieta

 Pasākumus rīkojam visā Latvijas teritorijā.

ES FONDU IEGULDĪJUMU VESELĪBAS JOMĀ 2014. -2020.GADĀ REALIZĒŠANA

Reāls Piedzīvojums jau ir realizējis vairākus ES fonda projektus, tai skaitā nometņu organizēšanu mazāk aizsargātākajām sociālajām grupām; veselības trases izbūvi Ulbrokā, kas brīvi pieejam katram u.c. Īstenosim Eiropas Savienības fondu projektus Veselības veicināšanā un slimību profilaksē.

Veselības Veicināšana Pašvaldībās

Daudzu gadu garumā esam īstenojuši Stopiņu novada svētkus, piedalījušies ar atrakcijām Rīgas Svētkos, Svētkos Mežaparkā u.c. Īstenosim un realizēsim Eiropas Savienības fondu projektus - PAŠVALDĪBĀM.

cilvēkiem aizsietas acis un iet pieturoties viens pie otra

cilvēki sēž zālē, saulainā dienā

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Veselīgs un aktīvs dzīvesveids - pamati.

1. Fiziskās aktivitātes iedala divās grupās: savelkošās, stiepjošās. Kad trenējas muskuļus, tā ir viena veida slodze, taču ar to nepietiek. Nepieciešams pēc tam arī muskuļus izstiept. Tas ir vesela ķermeņa pamatprincips.

2. Sacensībām, profesionālajam sportam nav nekā kopīga ar veselību. Tamdēļ ja interesē sasniegumi, veselība tiek "ekspluatēta".

3. Noskaidrojiet sava sirds ritma optimālo ātrumu. Nopērciet kardio monitoru. Un centities neiet ārpus "treniņu ritma" diapazona. Jo virs tā, sirds vairs netiek trenēta, bet gan nolietota.

4. Nesmēķējiet, nelietojiet alkoholu. Ideālā gadījumā - nekad un necik.

5. Nelietojiet uztura bagātinātājus. To klasifikācija nav medikamentu kategorijā, respektīvi, kontrole ir daudz, daudz vājāka. Sekojoši, tajos varbūt visdažādākās vielas, kas Jums nodarīs tikai pāri. Vienkārši apgūstiet dietoloģijas pamatus, tas sniegs daudz ideju ko un kad ēst.

6. Dzeriet vitamīnus. Tas laikam ir vienīgais izņēmums, kad bez medikamentiem veselīgu dzīvi nodzīvot diez vai būs iespējams.

7. Centieties nodalīt olbaltumvielas no ogļhidrātiem. Ieturiet vismaz 15-20 min pauzi starp dažādām ēdienu grupām.

8. Neēdiet pēc plkst. 19:00. Tas ir vis iedarbīgākais instruments sava svara regulēšanā.

9. Ja veselība neļauj skriet, veiciet garas pastaigas (vairkāku km garumā), tas ir pietiekoši nopients treniņš Jūsu sirdij, lai tā būtu labā formā. Ja paliek par vieglu, kāpiniet ātrumu un ejiet pa mežu, kalniņiem - tas kardināli mainīs pastaigas slodzi.

10. Ejiet aukstā dušā. Īslaicīgs auksts ūdens ir sava veida šoks nervu sistēmai un stiprina to. Tai pat laikā, tās īslaicīgums nevar izsaukt nopietnus siltuma zudumus organismā, lai nodarītu pāri.

11. Labs miegs un "C" vitamīns ir svarīgi Jūsu imūnsistēmai. Tas ir pietiekoši svarīgi, lai to izceltu kā atsevišķu punktu.

12. Ir pietiekoši daudz ļoti spēcīgu dzīvnieku, kas sava uzturā nekad nelieto gaļu. Tas ir labs arguments veģetārismam. Ir pietiekoši daudz sportistu pasaulē, ar labiem sasniegumiem - kas ir veģetārieši.

13. Apmeklējiet zobārstu un ārstējiet slimības. Slēptie infekciju avoti jūsu organismā tikai vājinās: hroniski iekšējie iekaisumi, caurs zobs u.tml.

14. Sekojiet savam spiedienam. Tā nu ir viena no lietām, kas nav ārstējama. Respektīvi, ar zālēm to var noturēt konkrētā diapazonā, taču izārstēt nav iespējams - zāles būs jādzer visu mūžu. Tamdēļ ir vērts laicīgi domāt par to, lai tas būtu atbilstoši pareizs (iespēju robežās).

15. Saudzējiet acis, vasarā netaupiet naudu uz mellenēm, vai brīvdienās brauciet uz mežu tās lasīt. Redze ar laiku tikai pasliktinās. Tamdēļ tās saudzēšana ir uzdevums nr. 1.

16. Viens no vislētākajiem un labākajiem ēdieniem ir auzu pārslas. Maksā niecīgi, bet labums milzīgs.

17. Dzeriet zivju eļļu vai citas (linsēklu, kaņepju, smiltērkšķu u.tml.). Ir svarīgas fukcijas organismā, kuras to pieprasa.

 
 
Dokumenti (lejuplādēšanai)

 

LR Veselības Ministrijas ES fondu ieguldījumi veselības jomā 2014. -2020. gadam (latviski PDF)

ES strukturālo un investīciju fondu izkārtojums veselības jomā Eiropā 2014 - 2020. gadam (angliski PDF)

LR Veselības Ministrijas "Veselības veicināšanas vadlīnijas pašvaldībām" (latviski PDF)

 

sporta diena programma www.realspiedzivojums.lv 2

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

NEGAIDI RĪTDIENU - PIESAKIES JAU TAGAD!

 

Reāls Piedzīvojums

 

JAUTĀJUMI UN PASĀKUMU REZERVĒŠANA:

E-pasts: info@realspiedzivojums.lv

Tel.: 28373749, 29325382

 

 

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd